Tema: Re: del spamo
Autorius: tOMZY
Data: 2011-09-15 18:49:20
Pastoviai gaunu lietuviško spamo į asmeninę el. pašto dėžutę atsiųstų iš
naujienlaiskiai.info, InternetSolutions.lt - siunčiama per bulkmailers.eu
pašto serverį.
Kita nuopisų kompanija - maileris.lt. Paspaudus ant nuorodos “Noriu
atsisakyti naujienlaiškių”, spamas vis tiek siunčiamas.

kaip suprantu, jie ne tik suteikia įrankį naujienlaiškiam siuntinėt, bet ir
parduoda ar "išnuomoja" savo turimą el. pašto adresų bazę.
Štai naujienlaiskiai.info, InternetSolutions.lt vienas iš paslaugos
pristatymo punktų: Duomenų bazė pagal pasirinkta šalį;

spamas siunčiamas per Hostex serverius, bandžiau kelioliką kartų reportint
per spamcop.net, bet nulis naudos.
maileris.lt veikia oficialiai kaip uabas, kita kompanija - anonimai. Šituos
reikėtų pabandyt patrumpint parašius skundą, kad ir VMI.

Jei kas nors dar gaunat spamo siųsto per šias sistemas, gal kooperuojamės ir
bandom kovot bent iš sportinio intereso? Man iš principo pikta, kad kažkas
iš to užsidirbinėja.

"VNO"  wrote in message news:j437es$dcq$1@trimpas.omnitel.net...

laba visi,

atsirado truputi laisvo laiko, tai norisi spameriu pora pakirkinti.
nes prasiau ir graziai ir negraziai, bet spamina aisku ir pastoviai.

gal kas bande su jais kovoti? realiai.
noras yra paprastas -paduoti i teisma ir pareikalauti kompensacijos.
pvz 100 Lt ir teismos islaidos :)

Kokie irodymai is mano puses reikalingai?

Kokia mcia teismui rasyti rastus?

Aciu
VNO