Tema: Re: vienakartines pajamos is uzsienio ir GPM
Autorius: tOMZY
Data: 2011-09-05 20:57:20
Ar tos pajamos už parduotą daiktą? Jei už daiktą (daiktus), tai:

Parduodant neregistruojamą turtą, skirtumas, apskaičiuotas tarp to turto
pardavimo pajamų ir to turto įsigijimo kainos, ir kitų GPMĮ 19 straipsnyje
nurodytų su šio turto pardavimu ar kitokiu perleidimu nuosavybėn susijusių
išlaidų, neviršijantis 8000 Lt per mokestinį laikotarpį pajamų mokesčiu
neapmokestinamas. Viršijančios 8000 Lt turto pardavimo pajamos,
apskaičiuotos kaip skirtumas tarp pardavimo ir įsigijimo kainos,
apmokestinamos taikant 15 proc. pajamų mokesčio tarifą.

"neklausiu"  wrote in message news:j3r9n7$dvg$1@trimpas.omnitel.net...

Gresia, kad man sumokes mazyte suma is EEB salies (ne ES). Galeciau rasyti
autorine sutarti, bet niekas manes ten nesupras. IDV (del PSD) neapsimoka
forminti. O jeigu sumokes i mano asmenine saskaita, o as patylesiu ir tiek
ar kas nors gresia? Pries kokius 8 m. viena buhaltere aiskino, kad galima
tureti neapmokestinamu pajamu kazkiek ten kLt (kazkiek MMA ar pan.) ir
niekas negales prisikabinti jei telpi i ta suma
Ar dabar kazkas tokio galioja?
Siaip man reikes deklaruoti metines pajamas, tai jei sugalvos atsitiktinai
patikrinti....