Tema: Re: Išėjimas iš darbo ir su tuo susiję dalykai
Autorius: aa
Data: 2011-09-02 19:44:16
Na pvz.: jei 11 menesiu moketum psd pats savarankiskai, 12 menesi gautum
autorini atlyginima ir sumoketum 3000lt psd(sumokes buhalteris sodrai),
tai susidarys 72*11lt psd permoka(nes pagal gautas pajamas per metus psd
sumokejai perdaug), kuri bus grazinta. Lygiai taip pat vykdant
idividualia veikla moki psd kas menesi(jei nori gali ir uz metus iskart
susimoketi), ir pildant metine deklaracija tie psd bus isminusuoti, jei
turejai pakankamai pajamu.