Tema: Re: "Lazeriniai teroristai", ka apie tai sako istatymai?
Autorius: Fred
Data: 2011-08-25 12:27:58
    I tinklaine galima ir su adatele dursteleti, cia akivaizdus zalos kitam asmeniui darymas. O svietimas i lektuvus ar kamynu namus..?
    Aisku, jei lazeriai, kuriu galingumas didesnis nei x mW, yra nelegalus ir uz ju naudojima baudziama, reikalas kitas. Todel ir noriu suzinot, ka teise siuo klausimu sako?