Tema: Re: Kaip atsikratyt PSD mokescio
Autorius: Bronco
Data: 2011-07-15 15:47:18
On 2011-07-15 11:30, Emigrantas wrote:
> Jei issiregistruosiu ir parasysiu kad isvaziuosiu is LT.
> Ar to uzteks, kad susikta valdzia paliktu mane ramybeje ?

Bet jei esi visiškai sąžiningas, tai turėtum dar parašyti ir raštą, jog
visiškai atsisakai nuo bet kokio gydymo visais įmanomais gyvenimo
atvejais, t.y. bent kiek rimčiau susirgęs planuoji mirti. Tada bus
viskas OK. Nes kitu atveju tave vis tiek gydys (nes privalo) visų
mokančiųjų PSD sąskaita ir tik vėliau bandys išieškoti skolą, kas ne
visada gaunasi. Negalima svečiuose sakyti "torto nenoriu" ir tuo pat
metu, susukus protingą veido išraišką, jį valgyti.