Tema: Re: Paliekami vaikai atostogų metų?
Autorius: NicMC
Data: 2011-07-15 10:57:25
On 2011.07.15 09:38, T:) wrote:
> ir kadangi yra parasytas igaliojimas, tai vaikas pas gryzta namo :)
> Jus ka, turite surase igalijimus, testamentus, donoro korteles ir
> pan? :) Juk jei kas.... Nejuokinkit, jei jau tokia sitaucija, kad

Taip, turiu. Ne tik įgaliojimus pirkti/parduoti mano vardu turtą,
tvarkyti banko sąskaitas, atstovauti visose institucijose, bet ir
testamentą.
Kvaila būtų to neturėti - vaikams neįdomu, yra popieriai ar ne, jiems
reikia valgyti šiandien, ne tada, kai pagal paveldėjimą kažkas iki mano
banko sąskaitų pagaliau dasikas.