Tema: Re: padekit del buto pirkimo imant paskola
Autorius: ramunas
Data: 2011-07-01 14:27:46
pirmiausia tau 100% paskolos dabar niekas neduos manau.
visu antra ... sumoki 15kLt avanso ir pasirasot pleminaria pirkimo pardavimo
sutarti ... tvarkaisi dokumentus su banku ant 100kLt ... bankas perveda
pinigus pardavejui ... tvarkotes viska kas liko pas notara ir ten (arba
pries pervedi) paduodi likusius 35kLt ... notaras sutvarko visokias
hipotekas ir t.t. pasiimi raktus ir viskas butas tavo :)