Tema: Re: Vo Degutiene uzlankste...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-28 13:00:19
Jau nekalbant apie tai, kad zmogus gali tureti ir kelias vietas kurias
vadina seima.  Pavyzdziui man ir mano vaikams - ash, ju mama, jie patys -
sheima. Px, kad antspaudu ner. Tai jau mano seima numeris 1. Numinsiu pas
tevus savaitgali. Bus sesuo, brolis. Kas susirinko? Šeima nr. 2.

"ROOTS"  wrote in message news:ipbden$5sm$1@trimpas.omnitel.net...

Nu jo, vat net ir vaikai nesako, kad seima yra vyras ir zmona :) Vaikai ta
ir sako, px ar susituoke ar ne, jie juk vistiek tetis ir mama. :D