Tema: Re: Draudimas fotografuot ir filmuot
Autorius: Fred
Data: 2011-03-24 18:13:59
    Galejau galejau, ale rankose buvo Sony sena kamera, kuri i aifona nelabai panasi. Juo labiau, ka reikejo jau buvau nusifilmaves :)
    Tiesiog norisi teisinius aspektus suzinot, jei cia is pirsto lauzti reikalavimai, tai galima labai smagiai praleisti diena gincyjantis su apsauga ar su parduotuves darbuotojais, nuleidinejant juos ir pasijausti paciam proto galiunu :)