Tema: Re: veikla
Autorius: Gintas
Data: 2011-03-16 13:52:30
aiškinuosi dar dar sus statybų inspekcija ar tai jų galvos skausmas, bet
panašu, kad jų
nes norint teikti autoserviso paslaugas žemės naudojimo pobūdis turi būti
komercinės paskirties objektų
kai tuo tarpu gyv. namas statomas ant gyvenamosios teritorijos pobūdžio.

"qwerty"  parašė naujienų news:ilq5ip$1mh$1@trimpas.omnitel.net...

jep man irgi įdomu, nes kaimynas ramioj gyvenvietėj, namukai vienas šalia
kito ruošiasi pasidaryt servisą. Gautusi už 3 m nuo mano terasos, nu
absoliuti nesamonė, gatvelė akligatvis, praeinančio srauto nulis, ramybė
dabar, o jei servisas prasidės nesamonės. prisidedu prie klausimo