Tema: Re: Bendras turtas lygiomis dalimis
Autorius: Bronco
Data: 2011-03-08 02:39:58
On 2011-03-07 21:33, mintb wrote:
> Norime su žmogumi sudaryti sutartį dėl bendros nuosavybės lygiomis
> dalimis. Kalba eina apie internetinį adresą .lt.

Kažką čia negerai sumastėt. Dar reiktų pagalvoti ar internetinis adresas
gali aplamai būti bent vieno iš jūsų nuosavybė. Man atrodo, jog jūs
galite tik jį nuomotis. Nors labai į tai nesigilinau, gal kas labiau
tame specializuojantis papasakotų. Bet kuriuo atveju, internetinis
adresas nėra materialinis turtas, jis neneša ir negali nešti jokio
pelno, tai yra panašesnis dalykas į įmonės vardą ar ženklą, todėl jį
kažkaip dalintis dviems fiziniams asmenims yra nelogiška. Pelnas
gaunamas iš veiklos, o ne iš firmos logo, pavadinimo ar internetinio
adreso, todėl kai įregistruosite kokios nors formos įmonę ar pan., visos
tokios problemos išsispręs savaime. Pvz. UAB'as su 50/50 procentų akcijų
kiekvienam. Kai skirsitės, išsiaiškinsite kam lieka įmone, o su ja
kartu, kaip neatskiriamas priedas, ir internetinio adreso nuomos sutartis.