Tema: Re: degalu pylimas savaitgaliais i imones auto
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-03 23:39:32
"Herkus" <h@h.lt> wrote in message news:iklv8a$h0g$1@trimpas.omnitel.net...
> faktiskai nedirbu, vaziavau sestadieni, nes penktadieni neisejo. Kitaip
> sakant jei vaziavima reik skaityti kaip darba, tai negi forminti 40min
> darbo vien del tos saskaitos?

Suformink. Kitą kartą atsiminsi geriau.

Kartą mane policija sustabdo neleistinai atliekant manevrą, toj vietoje, kur "100 metų" važiavau "autopilotu", o nepastebėjau pasikeitusių kelio ženklų.

Aš paduodu dokumentus, pažeidimo nei ginčiju, nei sutinku, bet pirma einu ~100 metrų pasižiūrėti į ženklą/kelio horizontalų žymėjimą.

Policininkai iš manęs juokėsi - tipo netiki, kad pažeidei, išsiknisinėji! Aš jiems - man geriau 100 metrų nueiti ir atsiminti savo kojomis, kur klydau, nei susimokėti oficialiai/neoficialiai baudą ir pamiršti, nurašius ant policijos, kad "chlebnoje mesto" pasidarė.

Ženklas buvo pakeistas logiškai, perprojektavus sankryžą pagal pasikeitusius srautus.