Tema: Re: Shunu kakuciu rinkimas pagal svori?
Autorius: Fred
Data: 2011-03-03 12:50:15
     Reiktu tiesiog primest, kiek prikakija visi dirvoje gyvenantys smulkus gyvunai su tais keliais isvedamais naminiais sunimis. Juk gali buti, jog kakalu nuo vieno skruzdelyno bus daugiau, nei nuo keliu suneku ... Aisku, ko gero, esminis dalykas yra estetine isvaizda suns kakalo lyginant su kad ir milzinisku kiekiu, bet akiai nematomu kakalu, tokiu, kaip dirvos smulkiu vabaliuku pridarytu.
    Taigi, ko gero, visus situs didelius kakalus verta rinkt tik del estetinio vaizdo, o ne del kazkokio tiesioginio poveikio zmogaus fizinei sveikatai, imho ...