Tema: Re: situacija su darbuotoju
Autorius: Cube
Data: 2011-03-03 10:21:34
On 2011.03.03 09:34, Linas Petkevičius wrote:
> Versija bus niekam neidomi, jei bus irodymu, kad prase pinigu uz
> prisiminima. Sulaikymo teises ir panasiu fintu aiskinimas pades tik
> advokatui saskaita pasididint.

Imanomas tiek tas, tiek tas varijantas. Jeigu darbuotojas durnai
pasnekes - t.y. lygiai taip, kaip parasyta pirmame poste, tada bus bk.
Bet jeigu imone tikrai darbuotojui skolinga ir jis atitinkamai kalbes -
nieko nebus. Tuo labiau dar klausimas ar jis specialiai tuos
slaptazodzius pakeite. Gal ji ten tokie jau seniausiai, tiesiog niekas
ju nebeatsimena ir jei prireikia - admino klausia. O va isejo adminas is
darbo ir nebeprivalo i jokius klausimus atsakineti. Ir jei pokalbis
butent toks ir bus - t.y. jokiu slaptazodziu as nekeiciau, jei neturit
uzsirase ir nebeatsimentat - jusu problemos, as pas jus nebedirbu. Plius
patys dar man skolingi likot, tai jei norit, kad geranoriskai padeciau,
pirmiau skola susimokekit. Tai viskas bus pilnai legalu.