Tema: Re: klausimas apie reklama telefone
Autorius: psy
Data: 2011-02-15 11:23:59
Kai ateina su kreipiniais i asmeni, ar kai skambina visokie reklamscikai
- operatoriai nieko deti. Viena pazistama dirbo Lintel. Ten ir uzsiema
visais skambinejimais. Paklausus is kur jie gauna zmoniu numerius,
atsake: turi maxima kortele? registravais kur nors internete ar dar kur?
Viskas. Tavo numeris pardavinejamas su visais tavo duomenimis.

PSy^