Tema: Re: Grinda?
Autorius: Aras
Data: 2011-02-14 10:02:34
> Kaip nurodo KET XV 133 p.:
>
> "Vairuotojas privalo vaziuoti nevirsydamas leistino greicio. Pasirinkdamas
> vaziavimo greiti, vairuotojas turi atsizvelgti i vaziavimo salygas, ypac
> vietoves reljefa, kelio ir transporto priemones bukle ir krovini,
> meteorologines salygas, taip pat eismo intensyvuma, kad galetu sustabdyti
> transporto priemones iki bet kurios IŠ ANKSTO NUMATOMOS kliuties. Jis turi
> suletinti greiti ir prireikus sustoti, jeigu reikia del susidarusiu
> aplinkybiu, ypac kai blogas matomumas".

Paryškinau "iš anksto numatomos"
Gi perspėdami visuomenę per visas įmanomas medijas jie nenurodo konkrečiai, kad Kalabybiškio gatvėje prie penkto namo yra duobė, todėl stabdykit čia ir lėtai apvažiuokit.

Manyčiau, kad reikia imt alaus, kad mintys geriau suktųs ir sukurpti jiems atsakomąjį raštą - čia jeigu nori pasismagint raštuose.

Kitas logiškas kelias - konsultacija su advokatais ir kiti veiksmai.