Tema: Re: Teismo nutartis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-29 15:16:33

> Viskas suprantama jei gali dasibrauti prie realiu žmoniu. Bet panašu kad
> situacija tokia: JAR nurodytu adresu arba nieko nėra arba niekas
> neileidžia.
> Vat ką tokiu atvėju reikia daryti?

Nu ka reiskia neatidaro? Ten nera nei gyvos dusios. Uzteks, kad antstolis
pasibalados, ji per duris pasius nx, o jis irasys i akta - atsisake priimt.
99 proc., kad to uzteks.

> Vien dėl operatyvumo galiu nuvažiuoti teisman, paimti visus reikalingus
> perduoti dokumentus ir padaryti taip pat kaip anstolis?

Negali - nes mano citatose (gerai, ne mano - CPK)  yra nuoroda i CPK 117-2,
pagal ka gaunasi, kad iteikus paciam ir nepriemus dokumentu kitai pusei, bus
laikoma, kad jie neiteikti. Todel - mini pas antstoli ir visi reikalai.
Veiksmas rajone? Paklausi kada antstolis gali, sodinies i mashina kartu
nuvaziuojat, pabuciuojat duru rankena, surasot akta ir zuruck i teisma.