Tema: Re: Vairuotojo pazymejimas
Autorius: Arvis
Data: 2010-09-28 14:13:17
> eini kažkur, kur reiks Asmens tapatybės dokumento.
> tai pareiga, ar ne pareiga, tą dokumentą nusinešti?
>
> ar čia px, nes aš ir taip Petras ir visi turi žinot, kas aš toks.
"Tai, kad kaikuriais atvejais is zmoniskumo priima ir vairuotojo pazymejima, dar nepanaikina pareigos nuolat su savimi nesiotis asmens tapatybes kortele"-

šitą teiginį aš suprantu taip, kad dokumentą reikia nuolat nešiotis, o ne nusinešti, kai jo reikia.
O jeigu be nervų - ar tebegalioja tvarka, kaip rusų laike, kad pilietis visada privalo turėti asmens dokumentą su savimi? Suprantu, kad savo trobiniam tulike galiu ir be jo sėdėti, o ar neareštuos many pro duris laukan išėjus?