Tema: Re: Ispejimas iseinant is darbo
Autorius: ramunas
Data: 2010-09-24 11:33:11
atostogu is vis siaip gali ir neisleisti ... is darbo iseiti galima ir
sekancia diena kai sutari su vadovu...

IMO geriausia pasakyti dyrikui visa esama situacija ir jei normalus dyrikas
tai supras ir isleis neatidirbant tu 14 dienu ... jei su esamu dyriku
neiseina susitarti sneki su busimuoju dyriku, kad neisleidzia anksciau ir
t.t. normalus turetu suprasti situacija ir palauktu dar papildomas 4
dienas... jei nesupras nx toks darbas ir naujas dyrikas ...
o jei visgi atostogu neisleidzia ... nei vienas dyrikas neina I kalbas ...
dirbti esamam darbe uzsi3,14sai ir nori I kita tai eini I poliklinika...
perki biuleteni ... ir parasai prasyma iseiti is darbo ...