Tema: Re: klausimelis
Autorius: WoraZ
Data: 2010-09-23 11:46:17
Kokiu pagrindu? Nebuvau informuotas tinkamai.
Tipo gauni kazkoki lapeli ir turi pats ieskot kur prisiduot ir dar susimoket atejus? Jiems reikia, jie ir turi ieskot.
Bet didziausias itarimas, kad vietine bobute delioja tokius popieriukus po valytuvais, nes nueidama labai skersai ziurejo. Idomu ar galima uz tokius veiksmus pratraukt moteriske?

| > |
| > |