Tema: Re: skolinimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-22 11:27:36
tai jei pasitiki galima ir paskolos ustarti arba gal geriau vekseli surasyti. Vekselis gal mandresnis zodis ir gal daugiau baimes, kad gali blogai baigtis jei negrazinsi. Nors jei zmogus zino kas tas vekselis ir kuo jis gresia gali buti, kad visai jo nebijos.
Dar patarimas - su pazystamais daznai buna vos ne didesniu bedu nei su maziau pazystamu - kaip ir gaila susipykti, sunku pasisuti nx ir paleisti ant isieskojimo, o jie kita puse dar zegnojasi kad pinigu nera ir va tuoj tuoj grazinsiu.
Kitas patarimas, kuri man kazkada dave, jei skolini skolink tik tiek kiek galetum "nurasyti" skolos kaip jau nebeatgautinos.

T:)