Tema: Re: apie biuleteni
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-09-21 12:23:18
Gerai pastebeta. Logiskai, uz pirmas 2 dienas darbdavys turejo sumoketi
tiek, kiek priklauso pagal grafika, o uz likusias 5 - tik Sodros
apmokama suma (neziurint kiek ten priklause pagal darbo grafika, nes
realiai nedirbo). Jeigu uz likusias 5 dienas apmokejo > nei mokejo
Sodra, turetu atidirbti, nes savo lesomis tu 5 dienu, kurias apmoka
Sodra, darbdavys neprivalejo apmoketi...

--
Valdas Vilutis