Tema: Re: Nuo suns gintis ar begti?
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-08 15:46:22
Baime nepades, nebent pakenks.
Vienam kempinge nesenai ryte ishlendu ish triobeles ryte, begioja aplinkui toks vershis. Nepiktas, uostineja, smalsauja, be antsnukio, pamaniau kieno nors ish poilsiautoju. Ir ejo kokia tai mamele su mergaite, tai pamate pradejo cypt, lakstyt nuo to shuns, tas taip nustebes ausis pastate, tada begiot aplink jas, lot storu balsu  –  o pas tas isterija jau prasidejo, panika. Tai teko nuvyt. Nejauku buvo, bet labiau del tu zhmoniu, nei del shuns.