Tema: Re: kaip kovoti su atkaitais?
Autorius: HDi
Data: 2010-08-16 15:55:37
 moketi darbuotojam normalias algas nereiks atkatu. plius tai parodo, kad ta
preke gali gauti pigiau t.y ir parduoti pigiau ir parduoti daugiau. as irgi
zinau kur konkurentai dirba su atkatais. nu ir? ka daryt? eit pas ju bossa
ir sakyt tavo vabybyninkas gauna atkata is toano? neirodys.tegu dirba zmones
saunuoliai,kad turi tokia galimybe kaip siulyt atkatus.  o tavo atveju
uzdraust pirkimus is tos imones jei gaili kad vadybininkas gaus lituku