Tema: Re: sklypo dovanojimas
Autorius: CodeC
Data: 2010-08-15 22:25:26
On 08/15/2010 10:19 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Tada tokie variantai:
>
> Padovanojus sklypa sunenui reiks moketi GPM nuo sklypo vertes,
> virsijancios 24 NPD.
> Tetai pardavus sklypa sunenui reikes moketi GPM-a, kuris bus
> skaiciuojamas nuo pirkimo - pardavimo kainos skirtumo.

pzdc. polnyj. man tai nedaeina, kaip toks reketas gali buti iteisintas.
juk praktiskai tik perrasomas turtas kitam asmeniui, jo nei padaugeja
nei pamazeja, o valstybe sau asiskaiciuoja...?
sklypo verte tikriausiai irgi is lemputes nukabintu, paeme skelbimu
aruodas.lt vidurki?... kur kainos keliu metu senumo ir skelbimai tokio
pat amziaus.
antru variantu, kaip notaras ar registru centras ziuri i tokius
sandorius, kai uz lita parduodamas akivaizdziai didesnes vertes turtas?