Tema: Re: Multikai ir...
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-11 10:03:42
ren and stimpy show yra ~90' ... pala.. nea, 91-95'tu:) http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ren_%26_Stimpy_Show multikas. Jis pakliuna i 90' labiausiai nuneshtu multiku sarashus:) Kontroversija del jo tinkamumo vaikams netyla nuo pat jo pasirodymo:)
Ash kazhkada tik zhaidzhiau zhaidimuka su jais, berods dar ant segos:)