Tema: Re: tvoros ežero pakrantėj?
Autorius: efk0nas
Data: 2010-08-09 23:11:06
Kaip jau sakiau, žmogėnas ten pakankamai bukaprotis ir nenorintis jokių
kompromisų. Kam jis kitaip tvoras tvėrė ir visais praėjimą barikadavo?

Kitas klausimas, jei kreipiamės į reikiamas instancijas, ir nugriauna tą
tvoros galiuką, kad liktų 5m iki vandens, o jis paskui visus tuos 5m krūmais
užsodina ir supuvusiom žolėm užverčia? Niekam neįdomu, įstatymai nedraudžia?