Tema: Re: prašymas dėl telefono garantinio
Autorius: ManXP
Data: 2010-08-09 15:59:12
Eini pas PARDAVEJA, pasakai, kad sugedo, ir liepi patikrint ir grazint
pinigus pripazinus gedima garantiniu. Jei siusi i MTTC (ar kita servisa),
siunti juos nx, ir liepi priimt telefona (nes pirkai is PARDAVEJO, o ne is
kazkokios taisyklos. jeigu reikia, tegul patys ir nunesa apziurai). Na o
tada lauki pinigu (aisku jei gedimas garantinis).

Tik nepamirsk kelis kartus pakartot, kad telefono netaisytu, o grazintu $$$