Tema: Re: vel antstolis
Autorius: 0.5 B
Data: 2010-08-06 09:51:53
gavau atsakymą:
"tikimybe 100% Galiu tau parodyt dokumentus kuriuos dar dabar laikau rankose! tai popieriai su banko anspaudais,parasais,tiksliomis datomis,ir to neneigia jo [antstolio] atstove su kuria valbejau tris kartus.Ji sake kad viena suma jau vakar pervede man atgal,o dar xxx lt.kazkada tipo irgi grazins,nes jie pripazista,kad jiems nepriklauso."

galima gal truputį truktelt už tokius bajerius?  :)