Tema: Re: atlikejai
Autorius: Doc
Data: 2010-08-05 17:02:39
Nesutinku. Visi mokesčiai yra atėmimas iš vienų ir atidavimas kitiems. Ar gaunantys yra atlikėjai, ar eksportuotojai, ar ūkininkai, ar sergantys, ar seni, ar vaikai, esmės nekeičia. Taip pat esmės nekeičia ir tai, kad mokančių ir gaunančių grupės persidengia (pvz. dirbi ir moki PSD įmokas, už kurias neva gydo susirgusius, tai pats gali susirgti ir tikėtis kažkokio pagydymo; perki USB ir moki LATGA'i įmokas, kuri sumoka daininkams, tu pats gali dainuoti ir tikėtis gauti kažką iš LATGA).

Beje visi reikalaujantys ką nors apmokęstinti ir / ar reikalaujantys iš valdžios ką nors jiems duoti nesupranta (arba ignoruoja tai), kad reikalauja valdžioje esančių grasinant fiziniu susidorojimu atimti iš kitų žmonių pinigų ir atiduoti juos jiems. Abejoju ar daug atsirastų tarp tų rėkiančių tokių, kurie norėtų (ir manytų, kad tai teisinga) savo rankomis atimti iš manęs pinigų už tai, kad aš iš Jono nusipirkau USB raktą ar susitariau su Jonu, kad jo kieme kartą per savaitę pjausiu žolę.

--
Doc