Tema: Re: Europos sąjunga, mokesčiai ir pensija
Autorius: eNyu@work
Data: 2010-06-18 15:12:43
Pasidairiau ir prisiminiau, kad mano grupiokas labai aukštai Sodroj sėdi, o
kitas grupiokas dar aukščiau VMI, tai atsakymai teisingi į mano paties
klausimus yra tokie:
Tarp visų EU valstybių tiek stažas, tiek sumokėti mokesčiai niekur
nedingsta - jei reikia ligos pašalpos, Sodra subendrauja su atitinkama
institucija ir praneša tavo naujai tėvynei, kiek buvai uždirbęs iki
išvykdamas, jei reikia gauti pensiją - lygiai tas pats. Jei grįžti į Lietuvą
ir nori gauti pensiją, tiesiog praneši, kad dirbai užsienyje ir turi turėti
arba soc. draudimo numerį, arba bent jau sutartį ir institucijos susikalba.
Kiek lengva tai praktiškai, nežinau. Taip pat minėjo, kad dar yra atskiros
sutartys su Baltarusija ir Ukraina.

Dar reiks pamėginti, kaip veikia išvykimo deklaravimas per internetą čia:
http://www.epaslaugos.lt/egovportal/appmanager/main/receivers?_nfpb=true&_pageLabel=P3200122201235133506640&_windowLabel=T37800622201235134068898&T37800622201235134068898_actionOverride=%2Fportlets%2FserviceCatalog%2FServiceList%2FViewServiceDescription&T37800622201235134068898service_id=0901acbe80010591

Bent jau teoriškai viskas atrodo labai paprasta.