Tema: Re: Keliones darbo metu
Autorius: Pi.
Data: 2010-06-17 12:11:25
tai jei turi savo bizniuka.. negali samdyt darbuotoju.. negali islaikyt
auto.. tai ir vaiksciok pats.. bet nereikia tada samdyt zmoniu, nemoket
jiems algos.. verst vazinet daryt tau "bizniuko" su savo transportu.. ir
manyti, kad cia darbdavys yra teisus.. nes jo "bizniukas mazas" .. ir
neiseina kitaip..