Tema: Re: Ir vel auksas ir brangieji metalai ...
Autorius: AudLiut
Data: 2010-06-17 09:53:32
Cia panasus klausimas tik apie importa (http://www.cust.lt/faq?id=15)

Norėčiau užsisakyti interneto parduotuvėje papuošalų su dirbtiniu būdu
išaugintais perlais, bet žinau, kad esama apribojimų juos įvežti į Lietuvą.
Gal būtų galima sužinoti daugiau: jeigu užsakyti perlai bus atsiųsti paštu,
ar reikia leidimo jiems gauti? Jeigu taip, kur toks leidimas išduodamas? Ar
yra kokių nors apribojimų, kiek tokių papuošalų galima įvežti siuntoje?
(2009-05-08)

Konkrečiai atsakyti į šį klausimą galima, kai nurodytas tikslus prekės
(papuošalų su perlais) kodas. Jį galima rasti muitines kompiuterinėje
duomenu bazėje LITAR adresu http://litarweb.cust.lt/taric/web/main_LT .
Atkreipiame dėmesį į tai, kad vadovaujantis Pasaulinės pašto konvencijos 25
straipsnio 5 punktu "… į pašto siuntas draudžiama dėti papuošalus ir kitus
vertingus daiktus ". Pagal Lietuvos Respublikos tauriųjų metalų ir
brangakmenių valstybinės priežiūros įstatymo bei finansų ministro 1999 m.
birželio 4 d. įsakymo Nr. 146
(http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_I?p_id=82713&p_query=&p_tr2=)
nuostatas, įvežant arba išvežant tauriuosius metalus ir brangakmenius, kurie
pagal Kombinuotosios prekių nomenklatūros pozicijas 7101.10.00.0, 71.02-
71.03, 71.06, 71.08-71.09, 71.10-71.11, 71.12-71.13 (išskyrus 7113.20.00.0),
71.14 (išskyrus 7114.20.00.0), 71.15 (išskyrus 7115.90.90.0), 71.16,
7118.10.10.0 priskiriami tauriųjų metalų ir brangakmenių gaminių grupei,
muitinės įstaigai reikia pateikti ūkio subjekto (Lietuvoje įsteigto ir
veikiančio juridinio asmens, užsienio juridinio asmens ar jo padalinio, taip
pat fizinio asmens, kurie Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka
verčiasi ūkine-komercine veikla, susijusia su tauriaisiais metalais ir
brangakmeniais) pažymėjimą apie įregistravimą į registrą, kurį administruoja
Lietuvos prabavimo rūmai (www.lpr.lt). Nepateikus šio pažymėjimo siunta
sulaikoma.