Tema: Re: gyv vietos "isdeklaravimas"
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-06-16 22:50:22
Išsideklaravimo pačiam kaip tokio nėra, tik būsto savininkas gali savo
nuožiūra išdeklaruoti, jei asmuo negyvena.

Tačiau jei norėsit deklaruotis prie savivaldybės kaip neturintis gyv.
vietos, tai iš senos vietos jūs turėsit būti savininko išdeklaruoti.

Internetu galima teoriškai, bet kai bandžiau man neveikė ir gyvo
personalo negirdėti. Kaip visada panašu į praplautus melejonus pakišant
butaforinį pusiau neveikiantį tinklalapį už 100 Lt.