Tema: Re: Ar visom prekem, siunciant is JAV, yra muito mokestis?
Autorius: Fred
Data: 2010-06-16 18:56:54
    Tai va kad biednas ir durnas buvau ... Vien tuo metu aukso nusipirkes jau keliskart bagotesnis buciau ...
    Radau, kad pas mumis iki 75 litu neapmokestinama, ir kazkas dar iki 160 lt. Siunta gauna neatlygintinai, tai, tipo, reiskia, kad dovana?

Importo PVM neapmokestinamos prekės, atsiunčiamos nedidelės vertės nekomercinio pobūdžio siuntmenose (dokumentų siuntose, pašto siuntose ar pašto siuntiniuose). Siuntmena laikoma nedidelės vertės, jeigu jos bendra vertė neviršija 160 Lt. Siuntmena laikoma nekomercinio pobūdžio, jeigu tenkinamos visos šios sąlygos:

siuntmenos gavėjas - fizinis asmuo;

siuntmeną sudarantys daiktai yra akivaizdžiai skirti gavėjo ar jo šeimos narių asmeniniams poreikiams tenkinti, t. y. nei prekių kiekis, nei jų pobūdis nesudaro prielaidos manyti, jog šie daiktai skirti ekonominei veiklai;

siuntmenos gavėjas siuntmeną iš siuntėjo gauna neatlygintinai;

siuntmenoje nėra prekių, kurios pagal Lietuvos Respublikos akcizų įstatymą yra akcizų objektas;

siuntmenoje esančios kavos svoris neviršija 500 gramų (arba kavos ekstrakto ir esencijos – 200 gramų), arbatos svoris neviršija 100 gramų (arba arbatos ekstrakto ir esencijos – 40 gramų).