Tema: Re: del skyrybu
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-06-16 16:35:23
Daug ten tų popieriukų. Nueik pas savivaldybės juristus, nemokamai viską
paaiškins, o jei įdėsi į kišenę 20-50 litų tai ir pareiškimą parašys,
tereikės tik į teismą nunešti. Reikia pažymos iš kadastro ir iš Regitros,
santuokos liudijimo ir vaikų gimimo liudijimų kopijų. Jokių ypatingų
reikalavimų, aš du kartus skyriausi, bet taip nei vieno karto ir
neišsiskyriau. :)))