Tema: Re: Išėjimas iš darbo - savo noru ar šalių sutarimu?
Autorius: eNyu@work
Data: 2010-06-11 14:26:53
Aš suprantu, bet mane grubiai tas ir tenkina. Įmonė nedidelė, su direktorium
žmogiškam lygy sutariam gerai, darbiniam lygy turėsiu komentarų. Pagal
neoficialius susitarimus (tai yra "tokia dalis, nuo tokių paslaugų teikimo
klientui, priklauso tau"), kurie tiesiog neturi išraiškos popierine forma,
jis man dar bus skoloj, bet tikiuosi, kad šitą pavyks ir susitarti
žmoniškai, o tada užfiksuot ant popieriaus. Visa kita būtų labai paprasta,
bet čia reikės šiek tiek rankas palaužyt.