Tema: Re: Švelnieji Lietuvos teismai 2
Autorius: Cube
Data: 2010-06-10 14:11:28
On 2010.06.10 12:42, KEdas wrote:
> Tas bobutę nukirtęs žmogus juk prisipažino, kad NEPASTEBĖJO JO PUSĖJE
> einančio pėsčiojo. Man daugiau nei akivaizdu, kad jis vairavo
> nekreipdamas dėmesio į kelio ženklus ir kitus eismo dalyvius,
> neadekvačiai reagavo į aplinką, o vis tiek liko su teisėmis.

Cia visai neakivaizdu, o grynai tavo spejimas. Kad sita pasakyti reiktu
pamatyti ivykio vietos schema, zinoti koks buvo apsvietimas, eismo
intensyvumas, kaip judejo pestieji ir t.t. O is tokios informacijos,
kokia yra, tai pilnai galejo buti, kad vaziavo laikydamasis visu eismo
taisykliu, bet vistiek nepastebejo - kas kad jo pusej, gal koks medis
uzstojo. O tokiem atvejam ir yra minimali arba lengvesne negu numatyta
bausme.