Tema: Re: TEO Interneto paslauga nuomuojamam bute
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-06-09 16:43:31
    Siaip ne oficialiai tai nepriestarauja, bet kiek zinau tokio popieriaus kad jis sutinka kad butu kazkas tokio ivesta bent seniau reikejo, kai kazkada vedemes vinitos kabeline+interneta tai jie reikalavo rastisko savininko sutikimo, tik va nezinau ar cia taip liepia istatymai ar cia paciu tiekeju tvarka :)

    O del prasikaltimo tai visko gyvenime buna, pamenu karta nuomuos sutarti pasirasinejau su tuo paciu savininku tai is inercijos savininkas sutartyj inplieke tapacia data nuo kada nuomuoja iki kada :) nuomavo metam bet inrase nuo 2008.01.01 iki 2008.01.01 :D tik nieko nesakiau, kad jei reiktu nutraukt nebutu bedos dideles, nors ta laika visa isbuvom :)