Tema: Re: situacija apie vartotojo teises
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-08 12:08:41
Matai, "parašo" gal net ir nebūtina, svarbu yra tau pačiam įsitikinti, kad jis SUPRATO, kad nebus garantijų. Aišku, gyvenime viskas labai dažnai apsisuka į kitą pusę, ir jei šiandien tas bičiukas linksėjo "suprantu suprantu, jokių garantijų", tai dar nereiškia, kad poryt išvertęs akis nerėks "nieko nesakei, apgavikas, etc!".

Tai čia "žmogiškasis" sprendimas - t.y., tikrai įsitikinti, kad klientas suprato, kuo rizikuoja.
Bet prieš išverstakius tai nematau kito kelio, kaip bent kiek oficialesnis dokumentas (tskant, pats blogiausias rašalas yra geriau už pačią geriausią atmintį)...

O popieriukas, kuriame jūs aptariate būsimus veiksmus, dar neįrodo, kad jūs juos jau atlikote. Na, susitarei, kad įdėsi "Bambarbija" firmos "Kirgudu" signalkę iš Gariūnų, ir nebus jokių garantijų nuo pat išvažiavimo pro vartus. Bet gal jūs tik tarėtės, o signalkės tu jam nedėjai, nes jis apsigalvojo sekančią dieną, ir nuvarė kažkur geresnio varianto ieškoti. T.y., atliktų darbų ir daiktų perdavimo akto kažkokio neturi - tai gal nieko ir nebuvo atlikta. Čekio jis neturi, pinigų tu nematei, etc...

J.