Tema: Re: Ka manote apie www.Tavo alga.lt
Autorius: Darienas
Data: 2010-06-07 09:05:53
Gal gali kazka parekomenduot, kas galetu pagelbet mano situacijoj.
Reikia atgauti neismoketa atlyginma ir vidutini darbo uzmokesti uz pradelsta
laika. Nesumoketa uz 2009 metu spalio menesi ...
Veiksmas Kaune.

Darius

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5177 (20100606) __________

http://www.eset.com