Tema: Re: anstolio skolos isieskojimas
Autorius: ups <info-\@-)naujasdizainas.lt>
Data: 2010-06-07 00:35:48
na jau su tuo pristatymu tai nieko nepesi. pastinke patingejo eiti arba
atnese raginima arba nedanese. Ir atsizymejo, alia neatvyko atsiimti.
Jei registruotas, tas past by...is. Atvaziuos kurjeris darbo metu be
skambucio 1-2 kartus, ir pazymes nieko nera (jei pvz. namo veza)
Vat ir dizn tas pristatymas

ups
www.naujasdizainas.lt