Tema: Re: Individuali veikla bankroto procese
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-03 11:38:52
Teoriskai. Galima eiti i teisma, irodineti, kad pagal tikraja sandorio eisme
tai buvo darbiniai santykiai (pavaldumas, atsiskaitymo budai, atliekamu
darbu pobudis, bla bla bla), patapti post factum de jure darbuotoju. Tada po
metu GAL patekti i  aukstesne kreditoriu eile, kai su kitais jau
atsiskaityta ir ish firmos turto like skura, rūra ir guzikas (cia jei taip
nebuvo pries bankrota). Nes labai abejoju, kad del to butu stabdoma bankroto
procedura.