Tema: Re: Saugos tarnybos civilinė atsakomybė
Autorius: Niccolo
Data: 2010-03-22 16:43:55
Man kažkaip atrodė, kad sutikdamas su xxx Lt aš tarsi atsisakau savo reikalavimo teisės (prašyti daugiau), ir tas mano atsisakymas prašyti daugiau neleidžia draudimo bendrovei iš saugos tarnybos prašyti daugiau. Na, tiek to, gal aš čia jau per gudriai mąstau, nesikabinėsiu prie tos sutarties daugiau.
Ačiū.