Tema: Re: Visiskas offtopic, nemuskit labai
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-03-09 14:55:37
Nieko nesinervuok. Darys tuos reportazus iki pirmos ligos.
Paskui graziai uzkas ja ir pamirs.
Lygiai taaip Klaipedoj su kazkokia debile zurnaliste buvo. Ka daktarai
nepadaro viskas negerai ir straipsnis laikrasty. Susilauze koja, daktarai
paziurejo pavarde ir pasake: nx neisiu as prie jos ba straipsni parasys ir
bedu turesiu". Finale boba uzlinko ir viskas labai graziai baiges, nes
nebuvo kam staipsni apie ja ir negerus daktarus rasyt :)