Tema: Re: dar apie vekselius Situacija
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-05 12:30:19
Ivairiai.
Vieni teismai palieka (matomai skolininkas nepraso sumazinti ir negincyja), kitie liepia pagrysti, pateikti skaiciavimus, kiti gi perdaug nesuke galvos ikala mazus procentus.
Mano nuomone, delspinigiai gal ir per dideli, bet ivertinant ju verso specifika standartiniai kuriuos naudoja vmi ir teismai tikriai per mazi.

T:)