Tema: Re: Klausimas/ paskolinti pinigai ir ... konfiskacija
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-02-02 14:20:53
Nu kad sunku tai jau aishku
formuluoteje bylos sprendimo yra teze ir kazkoki  straipsni 105? 155? (gal
kas zinot?)
mintis tai tokia kad negalima atskirti kur turtas legaliomis leshomis igyta
o kur nusikalstamu budu igytu
todel a b c d e f turtas (siuo atveju viska ka sugebejo rasti  ir skolintos
leshos kurios nepapuola i 72 mano galva ish bylos turinio ) - konfiskacijai
nu aishku  sprendimas apskustas pacio kaltinamojo todel klausimas:

Klausimas toks
Protingi  skolindojo veiksmai  tame BK procese ir kurioje instancijoje?

http://tm.infolex.lt/?item=taktai_list&aktoid=42972&strnr=72

72  Turto konfiskavimas

1. Turto konfiskavimas yra priverstinis neatlygintinas konfiskuotino bet
kokio pavidalo turto, esančio pas kaltininką, jo bendrininką ar kitus
asmenis, paėmimas valstybės nuosavybėn. 2. Konfiskuojamas tik tas turtas,
kuris buvo nusikaltimo įrankis, priemonė ar nusikalstamos veikos rezultatas.
Teismas privalo konfiskuoti: 1) perduotus kaltininkui ar jo bendrininkui
nusikalstamai veikai padaryti pinigus ar kitus materialią vertę turinčius
daiktus; 2) darant nusikalstamą veiką panaudotus pinigus ir kitus materialią
vertę turinčius daiktus; 3) iš nusikalstamos veikos gautus pinigus ir kitus
materialią vertę turinčius daiktus. 3. Kitiems fiziniams ar juridiniams
asmenims perduotas turtas konfiskuojamas nepaisant to, ar tie asmenys
patraukti baudžiamojon atsakomybėn, jeigu: 1) turtas jiems buvo suteiktas
nusikalstamai veikai daryti; 2) įgydami turtą, jie žinojo arba turėjo ir
galėjo žinoti, jog šis turtas, pinigai ar už juos naujai įgytos vertybės yra
gautos iš nusikalstamos veikos. 4. Kitiems fiziniams ar juridiniams asmenims
perduotas turtas gali būti konfiskuojamas neatsižvelgiant į tai, ar turtą
perdavęs asmuo yra patrauktas baudžiamojon atsakomybėn, jeigu šis asmuo
turėjo ir galėjo žinoti, kad tas turtas gali būti panaudotas darant sunkų ar
labai sunkų nusikaltimą. 5. Lietuvos Respublikos 2004 m. liepos 5 d.
įstatymo Nr. IX-2314 (nuo 2004 m. liepos 13 d.) (Žin., 2004, Nr. 108-4030)
redakcija Kai konfiskuotinas turtas yra paslėptas, suvartotas, priklauso
tretiesiems asmenims ar jo negalima paimti dėl kitų priežasčių, teismas iš
kaltininko, jo bendrininkų ar kitų šio straipsnio 2, 3 ir 4 dalyse nurodytų
asmenų išieško konfiskuotino turto vertę atitinkančią pinigų sumą. 6.
Lietuvos Respublikos 2004 m. liepos 5 d. įstatymo Nr. IX-2314 (nuo 2004 m.
liepos 13 d.) (Žin., 2004, Nr. 108-4030) redakcija Nepilnamečiams taikomas
tik šio straipsnio 2 ir 3 dalyse numatytas privalomas turto konfiskavimas.
7. Teismas, skirdamas turto konfiskavimą, turi nurodyti konfiskuojamus
daiktus arba konfiskuojamo turto vertę pinigais.