Tema: Re: Imones veikla
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-01 13:48:24
is mokestines puses ziurint neberiekia. Dabar galima verstis viskuo kas nedraudziama ir istatuose nebutina nurodyti. Telieka issiaiskinti ar ta veikla nera licenzijuojama. Bet manau, kad ne. O ir ivardinti gali ja ivairiai saskaitoje / sutartyje. Bet sutarti primygtinai siulyciau susirasyti del darbu saugos, jei netycia ivyktu koks nelaimingas atsitikimas su mokiniu (ar mokytoju), kad nebutu klausimu ka jis ten veike prie tu stakliu ir kieno atsokomybe. Na gal darbo inspekcija tau patars (bet pats nepasitikek ju zodziu, nes tai tokia kontora, kuri oficialiai neteikia jokiu paasikinimu, o ju atsakymas telefonu yra tiek pat vertas kaip mano sapaliojimas prie alaus bokalo).

T:)