Tema: Re: busto pirkimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-01 13:18:41
imho, jei zinai, kad bustas (ar turi kokio kito turto) ju vardu ir nera kito ikeitimo, tai nutraukineti, eiti i teisma ir prasyti uzdeti aresta ant turto. Bet greiciausiai bus taip, kad statomas turtas kito asmens vardu, plius jis dar 100 proc. ikeistas bankams ar panasiai. Bet nepabandes nesuzinosi. Greiciau pradesi veiksmus, greiciau issiaskinsi situacija ir gal ziurek pavyks ka issimusti. Galu gale net ir tie 100 lt/men yra pasiekimas. Gal siai dienai daugiau principinis, bet nezinai ka jis veliau paveldes ar kokiu pajamu oficialiai gaus.

T:)