Tema: Re: Darbas neoficialiai
Autorius: saugas
Data: 2010-02-01 12:36:16
Žmogus dirba darbą įstaigoje (radio, elektronika) ir papildomai jį dar bando, siūlo papildomai užsidirbti, provokuoja. Gal koks lankstinukas išleistas ta tema? Domiuosi įstatymais, noriu apšviesti žmones :)

Radau kažką:
Gyventojo atsakomybė už ūkinės komercinės veiklos pažeidimus
Gyventojams, kurie vykdo veiklą neįsigiję verslo liudijimo arba neįregistravę individualios veiklos, taikoma administracinė atsakomybė pagal ATPK 172 straipsnį, t.y. skiriama bauda nuo 500 Lt iki 1000 Lt, o padarius tokį pakartotinį pažeidimą (kai gyventojas už tai jau buvo baustas administracine nuobauda) skiriama bauda yra nuo 1000 Lt iki 2000 Lt.

O kad nesumokėti mokesčiai, tai dar būtų kitas straipsnis ar bauda kažkokia tai?

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> parašė naujienų pranešime:hk66k9$usc$1@trimpas.omnitel.net...